Kohaliku lehe Korea Herald teatel kannab masin praegu koodnime KIA GH, kuid seeriatootmisse minnes saab auto ühe kolmest võimalikust nimest: Opirus, Regent või Konzern.

Praeguseks on teada, et auto saab just talle iseloomuliku kerekujunduse, kvaliteetse siseviimistluse ja suure hulga nii baas- kui lisaseadmeid. Üksikasju auto tehniliste omaduste kohta pole veel avaldatud, kuid teada on siiski, et masin saab oma kapoti alla kas 2,7- või 3,5liitrise võimsa mootori. Masinale paigaldatakse ka aktiivsed peatoed kaitsmaks sõitjate kaelu tagant tuleva löögi korral ja elektrooniline pidurdusjõu regulaator.

KIA Motorsi esindajate sõnul on uus mudel suunatud eelkõige 30-40aastastele jõukatele ostjatele. Masin võib huvi pakkuda ka viiekümnendates aastates firmajuhtidele, kes eelistavad sõita juhiga.