Õigemini on tegu siiski Insignia OPC kaheukselise versiooniga, mida fännid tulevasest Calibrast enim oodatavad. Kui mõelda, mida teevad konkurendid nagu Ford ja Volkswagen, siis esimesel pole isegi kupeekerega Focusega tulles 21. sajandi Calibra vastu midagi välja käia, VW saab ehk kupee-Jettaga siiski midagi teha. Kuid viimane on Opeli kuumast kaheukselisest oluliselt jahedama, alalhoidlikuma olekuga.

„Minu meelest on meil uut Calibrat vaja,“ sõnas General Motorsi Euroopa divisjoni juht ning ühtlasi Opeli&Vauxhalli pealik Nick Reilly auto Expressile. „Uus Calibra tuleb,“ kinnitas mees, viidates 2007. a. Genfi autonäitusel väljas olnud kontseptile GTC, mille 2,8 V6 arendas 320 hj. Sellega saab juba Audi S5 vastu võitlema minna. Just nagu Insignia OPC asus S4’ga maid jagama, olles ise sealjuures küll kõvasti raskem, ent ka kõvasti odavam.

1990ndail toodeti Calibrat tervelt veerand miljonit. See oli tõeline rahvakupee ning paljude noorte inimeste päris esimene sõiduk, kuhu mahtus terve sõpruskond sisse ning millele sai kusagil kuuri all turbo peale panna. Iseenesest oli ju tegemist ürglihtsa Vectraga, mille parandamiseks ei pidanud spetsialiste tülitama.

Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!