Aston Martin tahtis uut soliidset 007t vääriliselt tunnustada ning pakkus talle tänutäheks võimalust valida nende mudelitest ükskõik milline ning see kirjutatakse koheselt, ilma igasuguse tasuta Daniel Craigi nimele.

Toona loobus viimase kahe Bondi kehastaja viisakalt, seletades oma käitumist tõigaga, et ta elab Londoni linnas. Seal pole tal oma uut sportautot kuhugi parkida, rääkimata sellega ringi sõitmise nautimisest, kuna Londoni liiklus ajab kõikjalt üle ääre, märkis Craig.

Lotuse uue mudeli Evora tellijate nimekirjaga tutvunud eGMCarTechi andmeil seisab sealses prominentses seltskonnas ka Daniel Craigi nimi. Tellijate galerii on aukartustäratav. Eelmise Bondi Pierce Brosnani kõrval seisab ka näiteks Londoni praeguse, endisest autoajakirjanikust linnapea Boris Johnsoni nimi.

Teiste seas on Evora ettemaksu tasunud ka Top Geari saatejuhid Richard Hammond ja James May, supermodell Jodie Kidd, Jay Leno, Jay Kay, Beyoncé, Dave Grohl, Kelly Rowland, George Clooney, Kevin Spacey, Patrick Dempsey ja J-Lo.

Nii et Lotus Evorast näib küll kujunevat üks 2009. a. trendikamaid sõidukeid. Ehk siis sellele polegi Londonis nii keeruline parkimispaika leida kui ühele Aston Martinile.

Lotus Evora ise on aga Lotuse seni luksuslikem ja 2+2 istmeskeemiga sportauto, mille torud on suunatud otse Porche Caymani esilaternate vahele. Tegu on juba peaaegu praktilise Lotusega! Ning tegu on ka esimese uue Lotuse mudeliga peale 1995. a. tulnud Elise’i. Lotus lootis Evoraga oma senisest ekstravagantsest unelemisest ärgata ning kui uskuda eeltoodut näib, et nii on ka läinud.

Kui seni on Lotused olnud pisikesed, kerged, askeetlikud nagu plastmassist mänguautod, siis Evorale on kombineeritud mootoriks juba hoopis erinev agregaat, kui senistel Lotustel kapoti all. Evoradesse võetakse jõuallikad Toyota Camrylt ning need peaks näitama keskmiseks kütusekuluks vähem kui 8 liitrit sajale kilomeetrile. Maanteel…. Aga noh, peaaegu roheline sportauto sobib superstaaride imidžiga kenasti kokku.

See mootor asub auto keskel ning sellega seoses on Evora muu hulgas ka maailma esimene 2+2-istmeskeemiga keskmootoriga auto. Kuna neid kahte „lisaistet“ inimeste transportimiseks tegelikult kasutada ei saa, pakub Lotus ka kaheistmelist varianti.

Camry 3,5 V6 mootorist on Lotuse inseneridel õnnestunud kätte saada 276 hj. Ka kuuekäiguline kast on Toyotalt pärit. Sprint sajani kestab vähem kui 5 sekundit. Hind jääb 75.000.- dollari kanti ning tulevikus on ehk oodata ka ülelaadimisega versiooni.