Jaguaril endal selle kaunitari ehitamiseks jõudu ei tekkinudki, kuna insenerid lihtsalt ei suutnud seeriamudeli hinda teatud tasemeni alandada. F-Type’i peatse turuletuleku juttu on räägitud juba 7-8 aastat ning see on muutnud juba omamoodi automuinasjutuks. Igal aastal on Jaguaril olnud lisada oma uue esindusmudeli tootmissemineku lukku mõni uus peatükk. Kuni juba päris absurdsetena mõjuvate teadeteni, nagu et F-Type saab endale Volvo kaasaegseima ohutussüsteemi ja Lincolni konditsioneeri…

Tatast oleks just selle mudeli tootmisse võtmine väga soliidne küll, kuna F-Type koondab vanades ja uutes Jaguarites valitsevad disaini- ja tehnoloogiasuunad elegantselt kokku. Uue, Tata-aluse elujõulise Jaguari märgkis sobib F-Type ideaalselt, turul pakuks see konkurentsi Porsche 911’le. Muus osas on Jaguar viimastel kuudel ka oma praegu tootmises olevat mudelkonda veidi värskendanud, lüües end justkui enne pulmlemist pruudina üles. Peagi saab kerge keretrimmi osaliseks sedaan XJ, F-Type’i järel peaks tootmisesse minema ka uuel XFil põhinev kupee.

Lähitulevikku on Jaguar uue omaniku all planeerinud ka neljaukselise XK kupee tootmise, mis peaks joonele rivistama Porsche Panamera ja Aston Martin Rapide’i. Endiselt on elujõus plaanid toota Jaguar-tüüpi sportlikku tarbesõidukit… Jaguari uute mudelite ja mudeliuuenduste rahastamiseks on vahendid Tata Grupi eelarves juba ette nähtud, nii et F-Type’i tootmisesse minek peaks India kompanii omandusse minnes muutuma reaalsemaks kui kunagi varem.