Üllatus: Eesti Post kutsus firmat halvustanud kliendid endale külla

 (23)
Post 24
Post 24 Foto: Andres Putting

Ajakirjanduse vahendusel saab Eesti Posti kohta pidevalt lugeda negatiivse alatooniga uudiseid.

Küll ei jõudnud pakk õigeks ajaks kohale või oli rikutud, teenindaja oli ebaviisakas või veel midagi hullemat, vahendab Kiip.ee.

Negatiivse tagasiside vahendamiseks on Facebooki loodud lausa grupp "Eesti Post on kohutav ettevõte". Grupp on eksisteerinud juba pikemat aega.

Üllataval kombel tegi FB-grupi seinale 28. aprillil postituse Eesti Posti juhatuse liige Mait Sooaru.

"Mulle on klientide tagasiside väga oluline, seepärast liitusin möödunud nädalal ka ise selle grupiga. Asi iseenesest, et selline grupp on loodud, näitab, et tarbijal pole ükskõik. Aitäh, et hoolite," kirjutas Sooaru postituses.

Juhatuse liige kutsus grupi liikmed külla ja pakkus neile võimalust Eesti Posti tööga lähemalt tutvuda.

Külaskäik leidis aset 6. mail ning lisaks Sooarule võttis külalisi vastu postiteenuste divisjoni juht Kaido Padar.

Külalistele tutvustati, kuidas käib töö sorteerimiskeskustes ning demonstreeriti paki- ja kirjasorteerimismasinaid. Loomulikult vastati ka külaliste küsimustele.