Mis juhtus? Sellise paarieurose maiustuse eest tuleb veebis nüüd maksta kümneid või sadu eurosid

 (20)
Mis juhtus? Sellise paarieurose maiustuse eest tuleb veebis nüüd maksta kümneid või sadu eurosid
Foto: Twitter / Luke Appleby

Brittide Cadbury on küll tuntud ja armastatud magusatootja, aga sellegipoolest võib üllatada, et nende Caramilk-nimeline mõnuamps on nii moodi läinud, et selle eest tuleb veebis maksta suisa kümneid või isegi sadasid eurosid.

Miks oh miks? Sest osade Austraalias ja Uus-Meremaal müüdud Caramilkide seest avastati pisikesi plastitükke, milles tootja süüdistab tehnilist viga tootmisprotsessis.

Cadbury möönas, et kuigi selliseid tahvleid on pigem vähe, võib nende söömine tervist kergelt kahjustada, ja kutsus müügilt tagasi kõik Caramilkid, mis kannavad "parim enne" tähtaega vahemikus 17.-21. jaanuar 2019.

Sellest piisas, et poed ruttu Caramilkidest tühjaks osteti (nende kogust ühe ostja kohta hakati isegi piirama) ja seejärel maiuse hind veebi teel kerkima hakkas. Esialgu paarilt eurolt paarikümnele, nüüd aga on toodet eBayst ja mujalt leitud isegi 620 eurosena.

Kui ei usu, siis imetle neid kuvatõmmiseid:

ekraanitõmmis
ekraanitõmmis
Seotud lood:

Nüüd võib ju loota, et kui toidutootjad näevad plastitükke piisava põhjusena toote tagasikutsumiseks, siis hakkavad suurfirmad mõtlema ka sellele, et kuidas panustada ookeanide puhastamisse - plasti võib leida juba näiteks pudeldatud veest.

Kuigi seni pole veel kuulda, et ükski tootja raatsiks oma pudelivett tagasi kutsuda. Aga loodame, et Caramilki juhtum avas Pandora laeka, mida pole enam võimalik niisama lihtsalt sulgeda. Isegi, kui see pole päris sama teema.