1920. aastail olid USAs moes lühemad kleidid, mis paljastasid naiste jalgu. Umbes samal ajal ilmusid ka esimesed ilutööstuse reklaamid, mille sõnum oli, et üks: et moodne ja elegantne naine peab hoolt kandma isikliku hügieeni eest – sealhulgas raseerima jalgu, vahendab ajakiri Imeline Ajalugu.

Tolle ajani polnud karvade eemaldamine naistele oluline, sest nad olid kandnud rõivaid, mis katsid kogu keha.

Karvutud jalad olid alguses sedavõrd võõras mõte, et see kinnis­tus alles 1940. aastail, mil ilu­reklaamid võtsid agressiivse suuna ja hakkasid karvaseid sääri naeruvääristama.

Ilutööstuse pingutused kandsid lõpuks vilja. Siledad sääred said normiks. 1964. aastal ­tehtud uurimus näitas, et 98 protsenti ameeriklannadest raseerisid jalgu.