Menukas konservirestoran näeb välja nagu pommivarjendi sahver
Äri läheb koguni nii hästi, et pentsiku einela omanikettevõte Clean Brothers on ideed Mr. Kanso nimelise frantsiisina hakanud müüma ülejäänud Jaapanile, vahendab Oddity Central.
Jutt ei käi tsiviilkaitseprogrammidest, vaid ikka restoranidest suurlinnades nagu Tokyo ja Nagoya.
2002. aastal avatud algupärasele toidupaigale on praeguseks tekkinud 17 haruettevõtet, millest 14 on frantsiisid, kusjuures esindusõigusest huvitatud ettevõtjate hulk üha kasvab.
Mr. Kanso restoranides puuduvad menüüd. Neid asendavad umbes 300 kogu maailmast pärineva konserveeritud toidu purkide all lookas riiulid, mistõttu restoran meenutab seestpoolt postapokalüptilise pommivarjendi sahvrit.
Valik ulatub Hokkaido karukarrist vekitud Prantsuse salatini ja paistab klientuurile väga meeldivat. Mõnede restoranikülastajate osutusel on kõige lõbusam erisuguseid toidukonserve uurida ja uusi maitseid proovida.
Miks peaks keegi soovima investeerida toidukohta, mille valikusse kuuluvad vaid konservid?
Häid põhjuseid on palju, kõik seotud rahaga. Kuna toite reeglina ei soojendata, puudub vajadus nii hästivarustatud köögi kui ka kokakunstis vilunud töötajate järele.
Mr. Kanso tüüpi paiga halduskulud on samuti madalad, küündides umbes kolme miljoni jeeni e 38 000 dollarini, olles seega kahe kolmandiku võrra väiksemad traditsioonilise restorani avamise ja tööshoidmisega seotud kuludest.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!