2014. aastal küsiti kontserni juhatuse esimehelt Donald Thompsonilt, mida teeb maailma juhtiv kiirtoidutootja selle nimel, et pakkuda lastele tervislikumaid alternatiive.

2011. aastal oli juba tehtud uuenduskuur lasteeinele Happy Meal, milles vähendati friikartulite osakaalu ja pakuti võimalust asendada kartulid puuviljadega.

Thompson tunnistas, et kontsern oli üritanud lapsi tervislikumalt toituma meelitada ka mõnede ebakonventsionaalsemate võtetega. Üheks selliseks uuenduseks oli nätsuaitseline spargelkapsas.

Kui McDonald’s lootis tolle magusa lisandiga teha revolutsiooni laste kiirtoidu vallas, siis maitsmiskatsed päris lastega tõmbasid neile plaanidele kriipsu peale. Nagu arvata võite, ei tekitanud taoline kummaline köögivili lastel ei rõõmsat üllatust ega ka muid meeldivaid elamusi.

Alaealiste fookusgrupp sattus hoopis segadusse. Ka täiskasvanute hinnang uuendusele jäi jahedaks. „Ega see eriti maitsev ei olnud,“ möönis Thompson hiljem isegi.

"Nätskapsa" projekt saadeti ajaloo prügikasti ning nüüdisajal sisaldavad McDonald’si lasteeined lihtsalt suuremat valikut tervislikke lisandeid, nt jogurtijooke ja õunaviile.