Allolevas tabelis toodud kulud on ümardatud euro täpsusega ja sisaldavad käibemaksu. Selle arvestuse hulka on arvestanud kulud alates esimeste brošüüride trükkimisest (mis piiripunktides PPA poolt jagati välja koroonakriisi puhkemise ja eriolukorra eel), kuni kõigi reklaampinna tellimusteni, mille arved on riigikantseleile laekunud 16. juuni ehk eilse seisuga.

Nagu graafikast näha, kulus ajalehtede reklaampinna ostmisele 48 411 eurot ning meediaväljaannete veebireklaamile 44 277 eurot. Järgnes otsesportitus 31 828 euroga.

Riigikantselei märgib, et see ei pruugi olla ammendav ülevaade riigi reklaamikuludest, sest teistel asutustel võis reklaamipindadega olla iseseisvaid kulusid. Ülevaadet ei saa võrrelda tegeliku reklaampinna mahuga, mida kampaaniatele anti - vähe oli arveid, millele ei olnud ettevõtjad omal initsiatiivil arvestanud sisse allahindlust.

„Elanikkonna teavitamisel oleme kõige suurema tänu võlgu meediaettevõtetele ja ajalehtede kirjastajatele, kuna paljud nende müüdud reklaampinnad olid kohati kuni 95% allahindlusega," ütles riigikantselei esindaja Fortele.