Noh, muidugi võib suvel ju kõikjal jalgsi, jalgratta jms kummaliste viktoriaanlike leiutistega ringi kääksutada, ent parim on ikkagi mingi taga-, võimalusel koguni nelikveoline masin, mis paneks su end tõeliselt kõikvõimsana tundma. Su käes olevas TopGear Eesti 5. numbris on taolisi aparaate kamaluga. Nelikveoline Ford F-250 kastikas, mis suudab sõita nii tänaval kui ka raudteerööbastel? Palun väga! Supervõimsa tõmbega rinkakunn Radical SR3 RS otse Riia linnatänavail külge ette ajama? Olemas! Ajaloo võimsaim Lotus – Evora GTE – Stigi enese peos Riia linna tegemas? Absoluutselt! Toyota kõikvõimsast Hiluxist veelgi kõikvõimsamaks ehitatud teisendiga kusagil, kus kedagi praktiliselt ei elagi? Käidud!

Lisaks mürisevad selle numbri veergudel võimsad sportmasinad, mida iga inimene enesele osta saab. Nagu näiteks Opel Astra OPC ja Ford Focus ST ning VW Golf GTI kabriolett. Ja loomulikult paljud sellisedki, mida enamik meist just eelkõige siit TopGear Eesti lehekülgedelt vaatab ning unistab, nagu katuseta BMW M6, 6-seeria Gran Coupe, Fisker Karma, Mercedes SL63 AMG, Jaguar XKR-S jpm. Või siis olete alati mõtelnud, et miks Top Gear neid tsikleid silmaotsaski ei salli? Aga palun – lehitsege küljeni nr 82 ja kaherattalised tegelased on teie ees. Võrdluses ja pulkadeks lahti võetud. Suvi ju ikkagi tsikliaeg, eks!

Ja suvi on ka järelemõtlemise ning analüüsi aeg. Sest kui muidu saad TopGear Eestit lugeda mitu päeva, siis nüüd varu kohe mitu kuud. Number on nimelt erakordselt tihe, aga TopGear Eesti toimetus läheb ka kuuks ajaks puhkusele, et metsades ja veekogudes möllates järgmisesse, septembri alguses ilmavalgust nägevasse ajakirja värvikat ja miks mitte ka läbimärga sisu toota.

Näis siis, kuidas meie võpsikupuhkus kulgeb. Kas suudame Eestimaa teedevõrgule veel alternatiive pakkuda? Või tuleb meie maad alatasa uueks luua just seda erinevate autodega läbi sõites? Sest eks üks tee ole ju hoopis teistsugune, kui seda Toyota Carina E asemel Bugatti Veyroniga läbida, eks ole? Ja, nagu selgus meie seks korraks kahest Honda Civicust ehitatud liikuvas laboratooriumis, pole sama tee üldse seesama tee, kui ühel juhul on paagis Eestist ja teisel juhul Soomest soetatud bensiin. Loe lk 32 ja mõtle, kui kaugele võib autoalane rahvatarkus areneda, ning kui sulle meenub veel mõni lahe linnalegend, siis kirjuta sellest kindlasti meile aadressil topgear@kirjastus.ee, et me sellest tuld võtaksime.

Rahulikke suvesõite ning ärge siis magage maha võimalust Pärnu-kõrvasel uuenenud ringrajal kuumemaid tiire tehes liikluses ohtu kujutavaid sarvi maha sõita!

Liitu TopGear Eestiga ka Facebookis, kus näed, kuidas ajakirja tehakse ja pääsed ligi materjalidele, mis ajakirja ei jõuagi!

Telli TopGear Eesti SIIT otsekorraldusega vaid 3 eurot number - aastaga saad koju 1600+ lehekülge eestikeelset Top Geari sisu!