Sellega sõitnuna ei näe ma küll mitte ühtegi põhjust, miks peaks keegi maksma rohkem ja ostma Alhambra asemel hoopiski Volkswagen Tourani. Alhambras on kõik olemas.

Välja arvatud nelikvedu, mis on Eestis saadaval alles nüüdsest. Ning ainult ühe, selle nõrgema diiselmootoriga. Vist kardeti, et võimsam ja momendirikkam agregaat hävitab Alhambra siduri ja väsitab ülekanded. Seepärast on nelikveolise Alhambraga ka natuke tüütu sõita, sest jõudu kipub vähe olema ja käike peab usinasti vahetama, gaasi vapralt vajutama.

Igatahes läksin just sellega oma kallist Marshalli võimu ära tooma ja kui tolle stiilse kasti Alhambrasse asetasin, kadus see sinna kui mutiauku. Otsekui oleksin oma uue lelu asetanud pakiruumi asemel lennuväljale, kus see siras uhkes tühjuses ja üksinduses. Ja paraku mõjus Alhambra nii ilusa asja nagu mu võimu taustal ka päris kõledalt. Nelikvedu andis iseloomu juurde ja nii plass see pole kui Touran, ent Ford Galaxy pidulikkusest on asi kaugel. Kõik on paganama rahulik.

HINNE - 7
Väga korralik auto tõeliselt aktiivsele inimesele ja halbadele teedele. Ülimalt soliidne sisu, Volkswagenist särtsakam välimus.

Liitu TopGear Eestiga ka Facebookis, kus näed, kuidas ajakirja tehakse ja pääsed ligi materjalidele, mis ajakirja ei jõuagi!

Telli TopGear Eesti SIIT otsekorraldusega vaid 2,9 eurot number - aastaga saad koju 1600+ lehekülge eestikeelset Top Geari sisu!