Viimane on Renault’st vaiksema salongiga ning paremate siseviimistlusmaterjalidega (Kangoos vaatab vastu lihtsamates Renault’des aina enam levima kukkunud vanainimese naha imitatsiooniga plast), ent sõidumugavus, mille eest Opel eriliselt kiita sai, pole ka Kangool sugugi halvem.

Sõitjatele on siin ruumi vapralt, Maxis antud juhul viiele väga pika kaela ja väga kõrge torukübaraga inimesele, sest pearuumi on siin vapustavalt palju, otsekui Linnahallis – lõpmatult! Ning pakiruumi ei maksa midagi pisikest pannagi – seda avarat väljakut, kuhu üks terve euroalus sisse mahub, kohe solvaks miski üksik diplomaat või toidumoonakott.

Sõita on Kangooga hea nagu tavalise sõiduautoga, mingisugusest pirukakärudele kunagi omasest lainetamisest ega loksumisest pole haisugi. Ning manööverdadagi on lust ja lillepidu, eelkõige tagumiste parkimisandurite tõttu. Kas aga tahaksid sellist rõõmsat kuuti enesele pereautoks? Mõistlik see oleks, kuid samas ka üpris veider. Ei usu, et selle ajakirja lugejad Kagood omale pereautoks sooviksid. Jäägu ka istmetega kaubikud ikka tööhobusteks, milleks nad on loodud.

Liitu TopGear Eestiga ka Facebookis, kus näed, kuidas ajakirja tehakse ja pääsed ligi materjalidele, mis ajakirja ei jõuagi!

Telli TopGear Eesti SIIT otsekorraldusega vaid 3 eurot number - aastaga saad koju 1600+ lehekülge eestikeelset Top Geari sisu!