B on selge õnnestumine ja tugev tegija. Ka sisemus ei tüüdanud mitte mingil moel ära. Ruumi on seal, selge see, väga lahedalt. Ning need SLS-i stiilis ventilatsiooniavade rõngad (milliseid õigupoolest kõikides uutes mersudes nautima hakkame) rõõmustasid lõpuni. Ka navi uhkelt armatuurist eemalduv ekraan andis endast kõik, et mul B-s hetkekski igav ei hakkaks. Selle graafika on väga kena ja armatuuri üldine voolav-retro vorm lihtsalt ilus.

Kui ma ei eksi, siis on B endistviisi hetkel maailma kõige aerodünaamilisem seeriaauto, mille õhutakistuse tegur on vaid 0,26. Seetõttu on auto tõesti väga ökonoomne. Maanteel 5 liitrit 100 km peale polnud mingi probleem ja tagatipuks on salongis väga vaikne ka. Kuni lülitad sisse stereo, mis on jällegi väga hea. Ikkagi Mercedes!

Nii et asu see B nagu ei annagi. Ükskõik, mida teed või kuhu vaatad, on kõik endiselt hea, tore ja suurepärane. Siiski suutsin oma suureks rõõmuks miskit ebamugavat tuvastada. Lõpuks ometi! Kas teate, et kui õues sajab lund või vihma, 
HEAD & VEAD
HEAD

- Tanklakülastused muutuvad eksootilisteks ekskursioonideks juuraajastu parki. Kütust lihtsalt ei kulu ja kõik ...

- Detailideni kaunis. Mitte ühtegi juhuslikku juppi ei õnnestunud ka juhuslikult üles leida.

- Tagaistmel korralda või tantsupidu. Seal on nii palju ruumi! Ees aga istud otsekui superautos SLS. Seal on ootamatult peen.

VEAD

- Küljeklaasile tekib udu täpselt peeglisse vaatamise koridori. Tee, mis tahad.

- Maailma ainsa luksusliku mahtuniversaali juurest ootaks veelgi luksuslikumat sisu? Ülevoolavust jääb puudu? Aga palun – telli lihtsalt lisavartust juurde!

- Tagaistmed on ehk veidi kõvad? Ei saanud oma paksu tagumikuga küll adekvaatset pilti, ent tundus, et tugitoolid need ei ole.
siis muutuvad B-klassi küljeklaasid uduseks ning kui neile need kaunid ventilatsiooniavad peale suunata, jääb uduviirg ikkagi täpselt küljepeeglisse vaatamise tee peale ette? Oh jumal, milline õudne avastus! See rikub nüüd B-klassi küll täiesti ära. Räme käntsakas tõrva meepotis, jah? Muidugi mitte.

A nagu armastus, aktsiaselts ja auahnus

B, niisiis, tüütuks ei muutunud. Kui, siis oli tüütu selle toredus. (Tegelikult muidugi polnud see sugugi tüütu ega midagi.) B tekitas kohe sellise mersuostuisu, et kobi või kohe Silberauto müügisaali kohale. Aga mul ei ole vaja mahtuniversaali. Ükskõik kui kena ja tore ja hea see ka poleks. Pigem on mul tarvis üht ägedat ja kiiret ja säästlikku ja praktilist luukpära ... Kust seda küll saada, kui ma siin Silberautos juba kohal olen? Njah. Täna veel ei saagi. Aga üritan B poolt verele aetud hamba ikka veel kaua verel hoida, sest tean, et uus A-klass on just see erakordselt fantastiline sõiduvahend, mis mulle sobiks. See on koguni nii dünaamiline ja äkiline saanud, et võinuks autoinimesedki ära ehmatada, kui see meie käes pikavinnatestis olnud B poleks A ootusi üles soojendanud. B on väga hea mahtuniversaal, mis on minu jaoks sissejuhatus A-klassi paradiisi. Loodetavasti see ka paradiisiks osutub, kui uus A viimaks Eestimaale jõuab. Seniks hüvasti, šarmantne B!

Liitu TopGear Eestiga ka Facebookis, kus näed, kuidas ajakirja tehakse ja pääsed ligi materjalidele, mis ajakirja ei jõuagi!

Telli TopGear Eesti SIIT otsekorraldusega vaid 2,9 eurot number - aastaga saad koju 1600+ lehekülge eestikeelset Top Geari sisu!