Lennuk saab olema üheistmeline propellerlennuk, mille maksimaalne kiirus ulatub kuni 480 kilomeetrini tunnis. Praeguseni kehtiv elektrilennuki kiirusrekord on püstitatud Siemensi poolt, 2017. aastal ehitatud lennumasin suutis maksimaalselt lennata 338 kilomeetrilise tunnikiirusega.

Osaliselt Briti valitsuse poolt rahastatud projekti raames plaanitakse välja töötada 6000 elemendiga aku - kõige energiatihedam aku, mis üldse kunagi lennumasinale paigaldatud on. Seda on ka vaja, mootori maksimaalne võimsus on 750 kW. Aku abil peaks lennumasinal olema piisavalt suur lennuulatus, et läbida vahemaa Londonist Pariisi - firma inseneride hinnangul on maksimaalne lennuulatus umbes 320 kilomeetrit.

Rolls-Royce'i sõnul on kogu asja võti teha aku, mis ei oleks lihtsalt suur, vaid ei kuumeneks üle, oleks lennumasina tarvis piisavalt kerge ning sellele sobivate mõõtudega. Aku peab andma energiat kolmele elektrimootorile, mis annavad hoogu ühele propellerile. Firma insenerid ütlevad, et lennuki propeller pöörleb võrreldes sisepõlemismootoriga lennukitega võrreldes aeglasemalt, võimaldades stabiilsemat ja vaiksemat lendu.

Lennumasinal saab olema ka üle 20 000 jälgitava infopunkti, tänu millele kogutud info abil plaanivad insenerid edaspidi rajada veelgi paremaid elektrilennukeid. "Me oleme juba praegu kogunud terve hulga uusi teadmisi. Omandatud teadmiste abil ei ole me ainult elektrilennunduse valdkonna pioneerid, vaid saame koguni selle juhtideks," ütles projekti juht Matheu Parr.

Õhusõiduk plaanitakse taevasse lennutada 2020. aastal Walesist.