„Telia Rapla esinduse üürileping lõppes juuli lõpus ning sellest ajast alates pole traditsioonilist esindust Raplas olnud. Samas teatasime juba suvel, et Rapla saab olema üks esimesi asukohti, kuhu meie uue kontseptsiooniga teenindusmudel jõuab," rääkis Fortele Telia pressiesindaja Raigo Neudorf.

Pärast seda kui raplalased on kolm kuud ilma Telia esinduseta pidanud läbi ajama, peaks linna tulema Cleveroni loodud iseteenindus-esindus ehk „kapsel".

Kapslisse sisenenud klient saab puutetundliku ekraani abil ühenduse Telia kõnekeskuse konsultandiga. Ekraani juurde kuuluva makselahenduse kaudu saab kaupade eest tasuda ning seejärel sealtsamast, juba eelnevalt täidetud pakirobotist koodi abil oma vajalikud asjad kohe välja võtta. Eeltäidetud pakirobotist saab seejuures kätte nii digibokse, ruutereid, SIM-kaarte kui näiteks telefone.

„Kui klient ostab või üürib seadme, siis teenindaja toel väljastab Cleveroni pakirobot vajaliku seadme. Tulevikus on plaan teha esindus automatiseerimise teel veelgi iseseisvamaks, et kliendid saaks Cleveroni lahenduse ja meie iseteenindussüsteemi koostöös ööpäevaringselt abi," rääkis Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juht Katre Liiberg.

Cleveroni projektijuhi Arti Küti sõnul on aeg muuta mõtlemisviisi, et pakirobot on ainult postipakkide jaoks. „Pakirobot on tegelikult kaupade üleandmise lahendus ja nendeks kaupadeks võivad olla mistahes esemed. Lõime robotite juurde eraldi iseteenindusekraani, mis aitabki laiendada erinevate teenuste pakkumise võimalusi."

Kütt tõi välja, et autonoomset esindust on kordades soodsam ülal pidada kui traditsioonilist esindust, lisaks saab automaatne esindus töötada ööpäevaringselt.

„Selline iseteeninduspunkt võimaldab ka vältida inimkontakte, mis on praeguses olukorras väga oluline," lisas Kütt.