X-57 Maxwell mudelinime kandev lennuk, mille kallal töö hakkas juba 2015. aastal, on täielikult elektriline ning põhineb suuresti Tecnam P2006T kahemootorilisel propellerlennukil. Kuigi NASA pole lennukiga veel lennanud, lubati ajakirjanikel sellele pilk peale visata ning lubati, et juba varsti saab näha ka masina esimest lendu.

Tavalennuki elektrilennukiks ümber ehitamine käib mitmes faasis ning hetkel ollakse jõutud teise faasi, mille käigus on välja vahetatud lennuki sisepõlemismootorid. Kavas on ka veel kolmas ja neljas faas - nende jooksul ehitatakse lennukit säästlikumaks ja vaiksemaks.

Viimases faasis peaks X-57 Maxwell välja nägema selline.

Vaatamata sellele, et NASA lennuki arendamisega üpris hilja peale on jäänud, siis midagi väga uuenduslikku sealt kahjuks hetkel ei leia. Oma energia saab lennuk liitium-ioon akudelt ning ettevõtte esindajad on ka öelnud, et tegemist on rangelt propellerlennukiga, millelt ülipikka lennuulatust või kiirust oodata ei tasu.

Tulevikus võib see aga muutuda. Näiteks on hetkel testimisel kolmandasse ümberehituse faasi plaanitud tiivad, millele mahuks rohkem mootoreid. Neljandas faasis on aga koguni ette nähtud, et mõlemal tiival paikneks kuus väiksemat propellerit ning üks suurem. Väikseid propellereid kasutataks õhkutõusuks, õhus kasutataks aga vaid suuremaid.

NASA loodab, et viimasesse faasi jõutakse lennukiga juba järgmisel aastal. Oluline on ka asjaolu, et tegemist on ainsa X-seeria ehk arendusfaasis oleva lennumasinaga viimase kahekümne aasta jooksul, mis saab olema mehitatud.