Futurism kirjutab, et lihtlabane autotunnel siiski Muski eesmärgiks ei ole. Firma sai alguse lihtsalt Twitteris õhku heidetud mõttest, täna lisas ettevõte aga oma kodulehele korduma kippuvate küsimuste sektsiooni, milles valgustatakse meid ta täpsemate plaanide osas.

KKK-sektsioon selgitab, et Muski inspireeris "hingepurustavale liiklusprobleemile lahenduse leidmine." Ja lahendus seisneb Muski meelest mitte viimasel ajal palju kõneainet tekitanud lendavates autodes, vaid maa alla minekus.

"Hetkel on tunneleid väga kallis rajada, mõningatel puhkudel maksab miil miljard dollarit. Et tunnelitevõrk mõttekaks teha, peab nende maksumuse vähemalt kümme korda madalamaks saama," öeldakse kodulehel. Ettevõtte visiooni järgi peaks hinda langetama see, kui ehitatavad tunnelid oleksid väiksemad - nende diameeter oleks The Boring Company visiooni järgi alla 4 meetri, mitte umbes 8,5 meetrit nagu tavaliste üherealiste maanteetunnelite puhul.

Sellise tunneli ehitamisel kasutataks Muski tunnelipuurimismasinat, mille ta hiljuti Godot`ks ristis. Praeguse visiooni järgi on Godot aga väga aeglane. Efektiivsemate tunelite ehituseks tuleks selle töökiirust kordades tõsta.

Kui aga väike tunnel valmis on, kes seal siis ja mil viisil sõitma hakkaks? Ühe visiooni järgi liiguksid tunnelis erilised elektrimootoriga kelgud (vt videost), nüüd teatas aga koduleht lisaks, et tunnelisse võiks paigutada ka Hyperloopi toru koos selles liikuvate kapslitega.