Aviation Week vahendab, et kehad leiti kütusepaakidest korralise hoolduse käigus, mille eesmärgiks on hoida lennukid lennuvõimelisena. Nimelt on 737 Maxid jätkuvalt lennukeelu all ning ootavad lausa autoparklates, et raudlinnud taas sinavasse taevasse lubataks.

Boeing keeldus täpsustamast, mida täpselt kütusepaakidest leiti, kuid tunnistab, et probleem on olemas. Samuti ei öeldud, mitu lennukit probleemist mõjutatud on. "Probleem viis sisejuurdluseni ning meie tootmisprotseduuride kohendamiseni," ütlesid lennukitootja esindajad.

Samuti lubati üle kontrollida kõik lennukid, mis veel klientideni jõudnud ei ole. See tähendab, et lennukitootjal on juba niigi pikas nimekirjas veel üks probleem, millega tegeleda tuleb, enne kui õhusõidukid päriselt klientidele üle saab anda. Lennukite kontroll võtab paar päeva, kuna enne on vaja kõik kütusepaagid tühjaks lasta ja ka aurud sealt välja saada.

737 mudelite ehitamise eest vastutav Mark Jenks kirjutas memos töötajatele, et tegemist on vastuvõetamatu olukorraga ning selleks, et seda parandada, saab tulevikus lennukite ehitamine teistmoodi välja nägema. Näiteks nõutakse, et kütusemahutite ümbruses viidaks läbi lisakontrollid.

Probleemid võõrkehadega kummitasid ka Boeingu tarnitavaid ja toodetavaid KC-46A tankerlennukeid, mis pidi eelmisel aastal USA õhuväele üle antama. Seejuures lükkasid õhuväe kvaliteedikontrollid lennukid samade probleemide tõttu tagasi juba mitu korda. Õhuväe sõnul leiti lennukitest näiteks tööriistu, üldist rämpsu ning isegi lahtiseid mutreid. Boeingu enda esindajad nimetasid seda vahejuhtumit "piinlikuks".

Ka lennusüsteemide probleemid, mis tõid kaasa mitmed surmad ja 737 Maxide lennukeelu, ei ole siiani lahendust saanud. Boeing loodab, et kõik läheb plaanipäraselt ning USA lennuamet lubab lennukid juba selle aasta keskel uuesti õhku. Kokku on hetkeseisuga lennukeelu tõttu seismas 387 737 Max tüüpi lennukit, lisaks on veel 400 tehastes ootamas, kuid pole veel klientidele üle antud.