Kahekümne ühe miljoni dollarilise lepingu tulemusena saab USA mereväe uuringutekeskus ONR (Office of Naval Research) senisest võimsama relsskahuri. Praegu on ONRi kasutuses kümne megadžauline elektromagneteline hüperkahur.

Merevägi soovib 64-megadžaulise jõudlusega hüperkiirendit, mis oleks võimeline lennutama mürsu 320 kilomeetri taha kiirendusega üle 1700 m/s (Mach 5+).

Selliste magnetvälkude vastu on ennast väga keeruline kui mitte võimatu kaitsta, mis omakorda annab USA mereväele maailma meredel ja rannikul veelgi suurema tehnoloogilise edumaa.

Relsskahurid on ahvatlevad tulevikurelvad selleski mõttes, et selle mürsud on ainult metallitükid, mille jõud on kineetikas, mitte plahvatuses. See omakorda vähendab mereväe vaeva, mis kulub lõhkevate keemiliste ühenditega mässamisele ja säilitamisele. Mida vähem on laeval lõhkeainet, seda turvalisem on alus. Relsskahuri puhul tuleb logistikutel peamiselt hoolt kanda selle eest, kas laeva elektrigeneraatoris on piisavalt kütust.

Suuremat sorti laevad on täna sisuliselt ainus platvorm, mis suudavad relsskahurit energiaga varustada. Uus prototüüp-relsskahur alustab tulistamist 2011. aastal.

Relsskahur on elektriline relv, kus kahe relsi vahel saab mürsk kiirenduse tänu elektromagnetjõule.