Saage tuttavaks isejuhtiva elektrisõiduki kontseptuaallahendusega Tridika, mille visionäär Charles Bombardier ja India teaduste instituudi sõidukidisainer Ashish Thulkar mõtlesid välja kasutamiseks üha kasvavates linnades, kus eluruum on kallis ja piiratud. Kontserni ThyssenKrupp AG lustlikust liftiprojektist MULTI ajendatud Trideka kujutab endast sisuliselt isejuhtivat elektritõlda, mille saab parkida eluaseme kõrvale ja kasutada n-ö lisatoana, vahendab Wired.

Iseliikuval toal pole all rattaid; see liigub hoopis samal põhimõttel, mida kasutatakse magnetjõul rööbaste kohal hõljuvate maglev-rongide juures. Elektritoite ammutab sõiduk-tuba rööbastest. Karbikujuline ehitus kasutab optimaalselt ära interjööri — sõidu ajal mahutab salong kuni kuus reisijat ning seda on võimalik kohandada näiteks kontoriks, kus reisimise ajal ka tööd saab teha. Uued torn- ja paneelelamud on võimalik projekteerida Tridika liikurtubade vajadusi arvesse võttes.

Tridika kinnituks hoone välisseinale spetsiaalse klambriga. Seda kergitaks ja paigutaks soovitud korterikompleksi juurde mehaaniline tõsteseadeldis. Liuguks salongi küljel viiks avanedes otse korterisse. Otse Tridikalt või kasutaja nutitelefonist saadetud krüptitud sõnumi peale avaneks samaaegselt teine samasugune liuguks korteri seinas.

Tridikat oleks võimalik kasutada ka ühepereelamu juures või sobitada olemasolevatesse garaažidesse. Samuti saaks seda kasutada telefonitsi tellitava ühistranspordivahendina elamurajoonides, kuhu vastav taristu juba ehitatud on. Ka sõidu eest maksta saaks nutifoniga.

Muid ideid samast allikast:
http://imaginactive.org/