Võimalik, et rehvide mulgustumise probleem kaob peagi ajaloo prügikasti tänu Saksamaal tegutseva Leibnizi-nimelise polümeeride uurimise instituudi teadlastele, kes on leiutanud meetodi sellise kummi tootmiseks, mis purunemise korral end ise terveks teeb.

Selleks, et kumm oleks vastupidav ja samal ajal ikkagi veniks, rakendavad nüüdisaegsed rehvitootjad vulkaniseerimisprotsessi, tänu millele ei plaksatagi meie jalgratta- või autorehvid alatasa puruks nagu tükk liiga pikaks venitatud nätsu.

Tööstuslikule kummisegule süsinikku ja lämmastikku lisades õnnestus keemikuil kaotada vajadus vulkaniseerimise järele, sest vastavalt töödeldud kumm suudab purunemise korral katkenud sidemed ise taastada.

Ajakirjas Applied Materials and Interfaces ilmunud uurimuses annavad autorid teada, et nende uus tehnika võimaldas kummil „paraneda“ toatemperatuuril. Kõrgematel temperatuuridel toimub protsess aga isegi kiiremini.

Niisiis võib purunenud rehv tulevikus end ise terveks teha samal ajal kui juht istub teeserva pargitud autos, kusjuures mida palavam on ilm, seda kiiremini toimub paranemine.

Võimalik, et autorehvi vahetamise kunst kujuneb tulevikus haruldaseks käsitööoskuseks.