Võistkond Eximus 1 osales konkursil Delsbo Electric, kus keskkooliõpilaste või tudengite rühmad peavad projekteerima ja ehitama akutoitel raudteesõiduki, mis kasutab võimalikult vähe elektrienergiat.
3,36 km pikkune rada, mille võistkondade loodud riistapuud läbima peavad, ulatub Fredriksforsist Delsbosse. Raudteelõigu reljeef tõuseb ja langeb kogu ulatuses u kolm meetrit.

Sõidukid peavad mahutama üks kuni kuus vähemalt 50 kilo kaaluvat reisijat. Sõidumasina tõhusust arvutatakse reisijate arvu pealt, nii et kuut reisijat mahutavad sõidukid ei jääks üht reisijat mahutavate jõuvankritega võrreldes kehvemasse seisu. Lisaks peavad võistlusmasinad olema varustatud piduritega ja rööbastelt väljasõitmist välistavate meetmetega.

Võistkond Eximus 1 valmistus konkursiks 15 nädalat. Dalarna ülikooli tudeng Patrick Kenger rääkis tehnouudislehele Gizmag, et ainsad osad, mida ei valmistatud ülikoolis, olid mootor, aku ja laagrid. Rattad on tehtud terasest, ülejäänud sõiduk, kus vähegi võimalik, alumiiniumist, et kaalus võita.

Hinnanguliselt kaalub 5,5 meetri pikkune ja 1,5 meetri laiune sõiduk umbes sada kilo. Selle 500-vatise võimsusega mootorit käitavad neli rööbiti ühendatud 12-voldist, 45-vatist akut.

Võistkonnal Eximus 1 võttis rööbastee läbimine aega umbes tund ja 20 minutit. Sellest hoolimata kasutati mootorit vaid umbes 110 sekundi vältel, kuna suurema osa distantsist veeres seadeldis vabakäigul, nagu seesuguste öko-võidusõidu-vagunite puhul tavaks.

Võistkonna lõpptulemuseks oli tõhususskoor 0,85 vatt-tundi reisijakilomeetri kohta (s.t vatt tundi iga reisija läbitud iga kilomeetri kohta). Delsbo Electric’u korraldajate kinnitusel on tegu uue maailmarekordiga.