Kujuta ette pealt lahtist kiirpaati, 12 kuni 26 meetrit pikka, mustast morta-tammest (maa sees fossiliseerunud puidust) ehitatud pealisosaga ja süsinikfiibrist ehitatud kerega, milles on piisavalt ruumi ja ilmselt ka baar neljale külalisele. Hinnalipiku 3,5 miljonit dollarit ei tundugi enam teab mis suur summa.

Niniette oli just Ettore Bugatti tütre hüüdnimi ja tema auks uus mootorpaat omale ka nime sai. Niniette väljatöötamisel lõi tuntud luksusautode tootja küll käed jahtide valmistaja Palmer Johnsoniga, ehk jalgratast just ei leiutatud, paatide valmistamise kogemus on selle taustal tugev.

Autode poolelt võeti šnitti Tüüp 57 Atlanticu ja uuemast ajast Veyroni kujundusest. Tüüp 57 autod, mida toodeti 1934-1940, maksavad oksjonitel muide pea sama palju - 3,4 miljonit dollarit. Ja kiirpaat on vaid veidi kallim kui uus 2,5 miljoniline Bugatti Chiron auto.

Tõsi, mootorpaadina arendab Niniette kiirust 38 sõlme (70 km/h), mis jääb kaugele maha Veyroni 409-kilomeetrisest tunnikiirusest, on aga vees juba päris tõsine kiirus.