México, kus eri andmetel elab 9-10 miljonit inimest, on autojuhi jaoks üks maailma jubedamaid kohti: tunde kestvad ummikud on tavapärane osa elust.

Pole midagi vastikumat, kui näljasena roolis passida. Madal veresuhkur, väsimus ja pingul närvid soodustavad liiklusraevu tekkimist, väidavad uuringud.

Burger Kingsi loovagentuur tuli omapärasele mõttele, kuidas ummikutest kasu lõigata ja ühtlasi suurendada toodete läbimüüki. México pilootprojekti kaasati rida koostööpartnereid, sealhulgas Google ja Waze.

Uudne lahendus nõuab nutikat koostööd

Rakenduse olulisemaks osaks on reaalaja liiklusinfo kogumine ja andmete kasutamine: kus parasjagu ummik on, kui palju on seal autosid, mis kiirusega need edasi liiguvad?

Reaalaja infot kasutab ka Burger Kingsi telefonirakendus, mis juhi asukohta pidevalt jälgib ja annab ummiku kestvusest teada ning teeb omapoolse soovituse burksieine tellimiseks.

Turvalisuse eesmärgil saab juht oma soovi esitada häälkäsklusena ning maksed toimivad automatiseeritult. Kui tellimus tehtud, kuvab rakendus kulleri jõudmise aja.

Lisaks on tänavatel suured leed-ekraanid, kust ka saab lugeda, millal kuller näiteks punase Honda või sinise Chevrolet’ni jõuab. Kullerid süstivad tsikli sadulas autode vahele ja annavad näljastele nende burksiannused üle.

Leed-ekraanid aga, mis asuvad 3 kilomeetri raadiuses Burger Kingsi söögikohtadest, on inspiratsiooniks ka neile, kes pole suutnud otsustada, kas tellida või mitte: “Selles ummikus tuleb passida veel 53 minutit, telli burger.” Ükskord ta murdub…

Loe edasi SIIT