Lennuki tiivaulatus on võrreldav suurimate reisilennukite, kuid kaal pigem tavalise sõiduauto omaga. Lennukil on neli elektrimootorit, mis akudelt saadava energia abil töötavad ka öösel. Päeval kasutab lennuk energiaallikana päikeseenergiat ning laadib ööseks akusid, vahendab Novaator Reutersi uudist.

„Eile oli see unistus. Täna on see lennuk. Homme saab tast taastuva energia saadik," ütles Piccard Zürichi lähedal asuvas Dübendorfi lennuväljal antud pressikonverentsil. „Kui lennuk suudab kütust kasutamata lennata nii päeval kui ka öösel, siis ei ole kellelgi võimalik öelda, et sama ei võiks teha ka autode, küttesüsteemide ja arvutitega."

Piccard sai tuntuks kümne aasta eest, kui lendas õhupalliga ilma vahepeatusi tegemata ümber maailma. Päikeselennuki prototüüp peaks sooritama esimesed lennud selle aasta jooksul. Esimene öise lendamise test tehakse järgmisel aastal Šveitsis. Ümber maailma kavatsetakse lennata viies etapis, millest igaüks kestab mitu päeva.

„Selle üritusega tahame rõhutada seda, et hea tahtmise korral on meil võimalik ühiskonnakorraldust oluliselt muuta ning lõpetada sõltumine fossiilsetest kütustest," ütles Piccard.