Kuidas ometigi võis silla ehitus niivõrd nihkesse minna?
Reaalses elus võiks selline asi isegi võimalik olla, et ehitatava silla kaks otsa omavahel kokku ei lähe, kuigi seda kujutaks pigem riikides, kus ehitamisel mõistus ja vastutus kokku ei lähe.
Kuid siinse loo avafotol on teada ka allikas Zurich American Insurance Company, ehk firma, mis algselt rajatud 1872. aastal Šveitsis, tänaseks laienenud aga Ameerikasse. Tegemist on illustratsiooniga, fototöötlusega, mis loodi selleks, et rõhutada ehituste kindlustamise tähtsust. See foto on ringluses juba 2007. aastast.
Tegemist pole ka esimese samalaadse ideega, võime näha teiselt pildilt:
Tegelikult, on sillaehitusel maailma erinevates kohtades ette tulnud ikka igasuguseid probleeme.
Sarnaseid eksimusi silla kandeelementide paigaldamisel ja kinnitamisel on teada maailmast ridamisi. Ainuüksi 21. sajandil on suuri sildu enne valmimist kokku varisenud Hispaanias, Taanis, Venemaal, Lõuna-Koreas, Norras, Brasiilias, Indias jne. Hiina sildade kokku kukkumised on juba legendaarsed, kuigi alati ei aeta süüd just arhitekti kaela:
1994. aastal kukkus sisse tükk Seongsu sillast Lõuna-Koreas vigase keevituse tõttu:
2000. aastal avatud Millenniumi sild Londonis tuli sulgeda juba pool tundi hiljem ja remonti panna, sest arhitektid ei olnud arvestanud külgsuunalise kõikumisega:
Jõudes juba siinse artikli mõttele lähemale:
Hea lugeja, kui oled mõnest samalaadsest veast veel kuulnud, anna aga kommentaarides teada.