Milton Keynesis elab praegu 230 000 inimest, ja seda linna tahetakse veelgi laiendada, et Londoni elanike korteripuudust leevendada. Nüüd otsustati, et linn saab omale uutmoodi ühistranspordivõrgu, kuna isesõitvad kaheistmelised sõidukid hakkavad liikuma pidevalt sealse raudteejaama, linna ärikeskuse ja parklate vahel.

Põhimõtteliselt peaks sõidukisse mahtuma korraga kaks reisijat, lapsekäru ja loomulikult ostukotid, ning nad viiks inimesed ühest peatusest teise kiirusega ligi 19 km/h. Esimesed sada "muhku" hakkab sealsetel teeservadel sõitma 2015, kogu 65 miljonit naela (77 miljonit eurot) maksev taristu peaks aga lõplikult valmima 2017.

Sõit ei ole küll tasuta, vaid pileti hinnaks on kavandatud kaks naelsterlingit (eurodes 2.38) sõidu eest. Sõiduk kutsutakse ette telefoniäpi abil.

Nagu ka teised autonoomsed sõiduvahendid, on need sõidukid varustatud GPS-i, sensorite ja kõrgresolutsiooniliste stereokaameratega, mis tagavad, et nad ühegi jalakäija või sõiduvahendiga kokku ei põrkaks, samas sõidavad nad omaette radadel, ja on varustatud igaks juhuks ka juhtimist võimaldava joystickiga. Kuna vormiliselt on selle juhtimine siiski reisija enda vastutusel, siis liiga suures joobes sinna astuda pole soovitav. Võid sealgi roolijoodikuks osutuda.

Heathrow lennujaamas liiguvad sarnased, kuigi veidi suuremad isesõitvad sõidukid juba kaks aastat:

Milton Keynesi linn siiski pole nime saanud kuulsatelt majandusteadlastelt Milton Friedmanilt ja John Maynard Keynesilt, kuigi selle 1967. aastal rajatud uudislinna projekteerimisel ongi palju uuema aja teadusnõuandeid kuulda võetud. Keskajal kandis seal asunud küla nime Middleton de Keynes, saanud nime John Maynard Kaynesi esivanematelt de Cahaines'i suguvõsalt.