FOTOD: Forbes näitas paberraha peal noorendavat efekti

 (9)
FOTOD: Forbes näitas paberraha peal noorendavat efekti
Foto: Andres Putting

Ameerika Ühendriikide majandusajakirja Forbes Brasiilia väljaanne kujutas oma numbris erineva disainiga USA dollari kupüüride peal noorendavat efekti. Huvitavas reklaamkampaanias kasutati samade rahatähtede erinevate aastate versioone.

Portaal AdRants kirjutab, et Brasiilia Forbesi reklaamis näidati muutusi, mida 100-dollarilisel rahatähel poseeriv Benjamin Franklinit, Andrew Jackson 20-dollarilisel ja 5-dollarilisel olev Abraham Lincoln on pidanud üle elama. Võrdluseks olid nende riigimeeste portreed 1960ndatest, 2000ndatest ja tänapäeva dollaritel.

Kampaania loonud reklaamifirma Ogilvy Brazil hüüdlauseks oli "Raha teeb teid nooremaks" (Money makes you look younger). Vaata kujutisi SIIT!

Varem on sama agentuur loonud Forbesi tarbeks ka maailma kõige rikkamatele ettevõtjatele ja tippsportlastele pühendatud reklaampostreid. Neil olid näiteks sellised kuulsused nagu suhtlusvõrgustiku Facebook looja Mark Zuckerberg, Microsofti "isa" Bill Gates, meediamagnaat Donald Trump ja golfimängija Eldrick Tont "Tiger" Woods.

Kõik oma ala kangelased olid kujutatud ilma nägudeta slõuganitega "Maailm ilma...". Nii näiteks plakatil Zuckerbergiga oli infograafika abil lahti seletatud mida maailmas poleks ilma "Näoraamatu" asutajata - 2,8 miljardit dollarit kulutusi online-reklaamile, 845 miljonit kasutajakontot, 300 000 inimest, kes said interneti kaudu teada, et kallim petab neid.

Forbes on USAs asutatud ajakiri, mis keskendub äri- ja finantsteemadele. 1917. aastal asutatud Forbesi peetakse üheks kõige autoriteetsemaks väljaandeks omasuguste seas.

Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!