JHL-40 märgistust kandev õhusõidukis on kombineeritud heeliumiga täidetud dirižaablikere tõstvate rootorite ja tõukavate propelleritega. Heelium paneb õhulaeva hõljuma, mis lubab kogu rootorite energia kasutada kandami tõstmiseks. Võrreldes tavalise helikopteriga saab JHL-40 hakkama vähema kütusega ja suudab asju tõsta sama täpselt kui tavaline kraana, kirjutab The Register.

JHL-40 suudab kuni 40 tonnise laadungi viia ilma täiedava tankimiseta 320 kilomeetri kaugusele, mis on praeguste helikopterite raskusvõimekusest kaks korda rohkem. Eriti vaimustatud on firmad võimalustest, mida lendav kraana avab tegutsemiseks raketes tingimustes (loe naftaplatvormide ja torujuhtmete ehitamine asustamata polaaraladele).

SkyHook hakkab uusi õhulaevu käitama, Boeing’u osa on nende ehitamine.