Starshipi ja Mercedes Benzi visiooni järgi hakkavad Sprinteri kaubikud töötama justkui emalaevad, millest igaühe pardale mahub kaheksa Starshipi pakirobotit. Sprinter toimetab robotid vajalikku linnaossa või naabruskonda ning sealt viivad robotid kauba juba otse kliendi uksele.

Starshipi tegevjuht Ahti Heinla ütles pressiteates, et sellega lahendatakse niinimetatud viimase miili küsimus kõige efektiivsemal viisil. Tavapärane meetod on see, et kaubik sõidab linnaossa või naabruskonda ning seejärel kulutavad autojuhid terve päeva ukselt uksele sõites. Kui see viimane protsess aga robotitele jätta, hoitakse kokku aega, toimetatakse kohale rohkem pakke ning ökoloogiline jalajälg ning liiklustihedus on väiksemad.

Kui robotid on kauba kliendini toimetanud, leiavad ise tee bussini tagasi, kus nad. varustatakse nad järgmiste pakkidega. Sellisel viisil peaks pakirobotid üheksatunnise vahetuse jooksul kohale toimetama nelisada pakki.
Mercedes-Benz Vansi juht Volker Mornhinweg ütles, et ettevõte näeb pakirobotites väga suurt potentsiaali.

Starshipi pakirobotid on tänaseks läbinud 12 riigis ja 47 linnas enam kui 12 000 kilomeetri ning kokku puutunud enam kui 1,2 miljoni inimesega.

Starship Technologiesi loojate hulka kuuluvad Ahti Heinla ja Janus Friis, kes ka Skype´i asutajate seas olid. Esmakordselt toodi kulgur avalikkuse ette eelmise aasta sügisel. Väike kuuerattaline sõiduk ulatub kõrguselt pisut üle inimese põlve ja on võimeline kõnniteel liikudes vedama maksimaalselt 10 kg raskuseid saadetisi kuni 5 km kaugusele.