Töölised uuristasid Londonis tunneleid rajades läbi pinnase, kuid sisuliselt ka läbi ajastute, arvestades, et neile jäi ette ka katku hukkunute massihaud, ometi on enam kui 40 kilomeetrit viiemeetrise läbimõõduga tunneleid valmis ja tuhandetonnised puurimismasinad võivad hakata tasapisi juba tulevasele metrooliiklusele ruumi andma.

Edaspidi on arvestatud, et seal, kust veel hiljuti võeti välja viis miljonit tonni pinnast, hakkavad sõitma rongid ligemale 200 miljoni reisijaga aastas. Rööbaste paigaldamine on praegu juba täies hoos, siis on vaja paigaldada ka kõik juhtmed, signalisatsioon, ventilatsioon ja valgustus. Esimesed rongid peaks sõitma hakkama aastal 2017, lõplikult valmis peaks see Briti lähimineviku suurehitis saama 2019.

Tegemist on kokku 180 kilomeetrise ekspressliiniga Shenfieldi ja Readingi vahel, mis läbib Londonit ja ühendab neid ka Heathrow lennuväljaga. Kuna rongid on seal edaspidi juba enam kui 200-meetrised, tuleb väljumisel arvestada ka millises otsas sa rongis oled, kui tahad õige väljapääsu juurde jõuda. Kuid rongid väljuks iga 2,5 minuti järel, ehk ootama eriti ei pea. Crossrail 2 hakkaks tulevikus, aastal 2033, ühendama aga Chelseat ja Hackneyd, kui selleks ligi 40 miljardit eurot leitakse.