Nagu Amazoni pakilennuteenuse Prime Air Delivery arendamise kava ette näeb, on uus droon suurem kui eelmised versioonid ning sellel on ka oluliselt keerukam ehitus, mis muu hulgas hõlmab suutlikkust toimida kooskõlas automaatse lastimissüsteemiga, mis paki drooni sisse pakikandemahutisse paigaldab.

Erinevalt varasemast kvadkopter-tüüpi ehk nelja rootoriga droonist ühendab uus hübriidkonstruktsioon endas nii üht püstsuunas õhkutõusmiseks vajalikke tõusupropellereid kui ka üht vertikaalse lennukursi säilitamiseks vajalikku tõukepropellerit.

Amazon pole aparaadi täpseid karakteristikuid veel avalikustanud, kuid juba on teada, et kuni umbes 25 kilomeetrise lennuraadiusega droon suudab lennata umbes 120 meetri kõrgusel kiirusega umbes 90 kilomeetrit tunnis. Droon on varustatud takistusi aistiva ja vältiva „olukorrateadlikkustehnoloogiaga“ (ingl sense-and-avoid situational awareness technology), mis aitab võimalikke ohte märgata ja neist mööda manööverdada nii lennu kui ka stardi või maandumise ajal.

Et naabrid teie uusi saapaid pihta panna ei saaks, läkitab Amazon kliendile drooni lähenemisel sõnumi. Saabudes lülitub droon vertikaalrežiimile, skannib ümbruskonda veendumaks, et seal pole takistusi ning võtab siis suuna maandumismärgisele, mille kauba tellija on soovitud kohta jätnud. Seejärel poetab droon paki maha ja naaseb otsejoones kaubabaasi.

Amazon on lubanud välja töötada terve sarja eri keskkondadesse sobilikke transpordidroone. Seni pole projekti Prime Air Delivery stardikuupäeva välja kuulutatud, mis pole aga üllatav, arvestades, et ettevõte tegeleb alles tehniliste üksikasjade lihvimisega, püüdes samal ajal pidada silmas USA lennundusameti tänini täpsemalt paika panemata kommerts-droonlennunduse reeglistikku.