Vene ministeerium eraldab Suure Isamaasõja patriootlikuks arvutimänguks 90 miljonit

 (61)
Vene ministeerium eraldab Suure Isamaasõja patriootlikuks arvutimänguks 90 miljonit
Scanpix

Vene Föderatsiooni haridus- ja teadusministeerium kuulutas välja konkursi oma uuele projektile - mitmekesi mängitavale patriootlikule Teise maailmasõja teemalisele arvutimängule "Lahing Moskva pärast" mängumootori loomiseks. Ainuüksi selleks eesmärgiks eraldatakse riigikaukast miljoneid.

Päevalehe Izvestija andmetel on sõlmitavaks kontraktiks eraldatava summa piiriks 90 miljonit rubla (2,16 miljonit eurot). Konkursi tehnilise lahenduse on juba heaks kiitnud ministeeriumi töögrupp ja koordinatsiooninõukogu. Konkursi tulemustele tõmmatakse joon alla käesoleva aasta 22. septembril.

Uut mängumootorit on vaja selleks, et luua 1941-1942 aastate virtuaalne Moskva oblast ja taasluua Moksva lahing, mis tõi seni võitmatule Wehrmachtile esimese suure kaotuse Teises maailmasõjas. Väljaanne täpsustab, et virtuaalse maastiku üldpindalaks saab olema 150 000-200 000 ruutkilomeetrit.

Lisaks luuakse mängu tarbeks umbes 80 erinevat tüüpi Saksa ning Nõukogude maa- ja õhutehnikat. Mängijad saavad neist kava kohaselt oma kasutusse kümmekond.

Vene ajaloo baasil arvutimängu loomise idee kuulub president Dmitri Medvedevile, kes tegi juulikuus ettepaneku luua World of Warcraftile sarnane online-arvutimäng.

Target