Et aga meediakajastust veidi pikemaks perioodiks jaguks, avalikustas firma ürituse eel juba ühe põneva infokillu.

Nimelt on App Store ehk Apple'i veebipõhine äpipood toonud äpipakkujatele juba 70 miljardi USA dollarit müügiraha – ehk 62 miljardit eurot. Mõeldud on siis opsüsteemile iOS loodud äppe, mida kasutavad peamiselt iPhone'id ja iPadid.

Apple kui platvormi käigushoidja/arendaja on alati müügitulust 30% endale võtnud. Selle põhjal võiks eeldada, et App Store on müünud praeguseks juba 100 miljardi dollari eest tarkvara.

Samas võtab Apple alates möödunud juunist ainult 15%, kui äpp on aastakese juba App Store'is elanud. Seega on meil võimatu öelda, kui kaugel maagilised sada miljardit täpselt on.

Arvestades, et App Store saab peagi alles üheksa-aastaseks ja enamik alla laaditud äppidest on mängud (ja enamik neist tasuta), siis tundub igatahes selliste summadeni jõudmine tõelise suursaavutusena.

Ilmselt käivad siia alla ka valikulised pisimaksed, millele mängusõbrad on alati rõõmsasti raha kulutanud. Seda arvestades need miljardid enam ulme ei tundu. Vägev küll, aga võimalik.

Apple kinnitab, et äppide aina hoogustub, möödunud aastal lausa 70% võrra. Eriti kiire kasv on tabanud foto- ja videoäppide valdkonda (lausa 90%).

App Store alustas tegevust 10. juulil 2008, algupärases valikus leidus 500 rakendust. Tänavuse jaanuari seisuga on neid juba ca 2,2 miljonit.