Tele2 poolt tellitud uuringu järgi on kõige popimad veebipaigad:

YouTube’i (seda eelistab 82% uuringus osalenud lastest)
Google (45%)
Facebook (40%)
Instagram (26%)
Snapchat (17%)

Tele2 klienditeenindusdirektori Sirli Seliovi sõnul langevad televiisori ja tavameedia osatähtsus ning uue põlvkonna poptähed ehk juutuuberid tulevad internetist.

Uuringu kohaselt ei tea kaks kolmandikku Eesti vanematest, mida nende laps veebis teeb, ja ilmselgelt tarbivadki nood väga erinevaid meediakanaleid.

Uuring näitab, millel on tulevikku. “Lapsed vaatavad veebis peamiselt videoid. Millegi lugemiseks kasutas internetti 15%, audioraamatuid kuulas vaid 4% lastest. Ka ei saa Twitterile siin regioonis edu ennustada, sest nii Eestis kui ka teistes Baltimaades kasutab lastest seda regulaarselt vaid iga sajas ehk 1%,” ütles Seliov.

Eesti laste lemmik-veebitegevused:

* mängimine (79%)
* filmide vaatamine (74%)
* suhtlusrakendused (55%)
* piltide vaatamine (48%)
* sotsiaalmeedia kasutamine (42%)
* videosuhtlus (22%)
* lugemine (15%)

Uuringu kohaselt on 96% Eesti lastest vanuses 9-14 oma mobiiltelefon, 43% kasutab isiklikku tahvel- ja 42% tavaarvutit.

Veebis käib iga päev 83% Eesti lastest, lätlastest 85 ja leedukatest 88 protsenti.

Tänavu juunis läbiviidud uuringus osales 525 9-14-aastast last Eestist. Sarnased uuringud toimusid Lätis, Leedus ja Rootsis.