Turu-uuringute AS-i poolt käesoleva aasta alguses läbi viidud laiapõhjalise uuringu alusel on mobiilsidepakkujatest kõige rohkem erakliente Elisal, kes hõivab 38% eraklientide turust.

Paariprotsendilise erinevusega järgneb Telia (36%), aga Tele2 turuosa on võrreldes eelmiste aastatega aga oluliselt langenud (veebruari seisuga 26%).

„Elisa on hoidnud mobiilkõne turuliidri positsiooni eraklientide seas alates 2015. aastast, väikese erandiga eelmisel aastal, mil Elisa ja Telia mobiilkõne turuosad eraklientide seas olid pea võrdsed, ütles Turu-uuringute AS-i uuringujuht Liis Grünberg.

Uuringu andmetel on Elisa kindel turuliider üle 30-aastase elanikkonna, samuti keskastme-spetsialistide, ametnike, teenindajate, kuid ka pensionäride seas.

ekraanitõmmis

„Viimaste aastate vältel oleme panustanud väga palju mobiilsidevõrgu arendusse. Hiljutine TTJA uuring kinnitab, et Elisa võrgus on suurimad keskmised kiirused ning seda nii kodudes kui autoga mööda Eestit sõites. Pakume klientidele taskukohase hinnaga väga kvaliteetset sideteenust ja oleme pakettidesse kaasanud ka lisatasuta reisikindlustuse tervele perele ja Mobiil-ID," ütles Elisa erakliendiüksuse juht Andrus Hiiepuu.

Tänavune uuring viidi läbi telefoni-intervjuudena käesoleva aasta veebruarikuul ja kokku küsitleti 2001 inimest. Turu-uuringute AS on sarnaseid uuringuid läbi viinud alates 2014. aastast.