Juulis lisandus neile veel üks, üsnagi mugav lahendus: helista infoliinile 1182 ja nemad saadavad sulle võimalusel takso. Ja teatavad ka, kui ruttu see soovitud aadressile kohale jõuab.

Teenus toimib Tallinnas, Tartus ja Pärnus ning põhineb Taxify loodud erilahendusel. 1182 operaator kasutab seda ja saab ruttu kindlaks teha, kas või kui ruttu soovi saab rahuldada. Klient peab liinil püsima tavaliselt umbes minuti, nädalavahetusel kaks.

Idee teenuse pakkumiseks tekkis, kuna inimesed helistavadki pidevalt infoliinile ja küsivad taksofirmade numbreid, või paluvad end nendega ühendada. Seda juhtub eriti nädalalõppudel.

Sellest on kindlasti kasu nendele, kes tellivad taksot helistamise teel - ajasääst võib olla märkimisväärne.

Lisaks Eestile saab Taxify abil taksot tellida Lätis, Leedus, Soomes, Valgevenes, Gruusias, Hollandis (Amsterdamis) ja Hispaanias (Barcelonas).