Wall Street Journali allikad väidavad, et arendajate rühm, kellele oli eesmärgiks seatud WhatsAppis ilmuvate reklaamide välja töötamine, on laiali saadetud ning kõik nende tehtud muudatused on rakenduse koodist kustutatud. Seega, WhatsAppi uudistevoos ilmselt tulevikus reklaame näha ei saa. See aga ei tähenda, et neid üldse ei tule.

Facebook on juba teada andnud, et reklaamid siiski tulevad, kuid pigem saavad lahendused olema sellised, mis võimaldavad ettevõtetel läbi rakenduse klientidele sõnumeid saata. Samuti kavatsetakse luua Facebooki omanduses olevatele Instagramile ja Facebookile sarnane lugude funktsioon, kus 24 tunni jooksul kuvatakse kasutajale pilte, videosid või muud tüüpi sisu, mis ta sõbrad jagada tahavad. Sarnase lahenduse läbi lubataks sisu näidata ka reklaamiostjatel.

2017. ja 2018. aastal lahkusid WhatsAppist selle asutajad Brian Acton ja Jan Koum. Mõlemad nimetasid oma lahkumise põhjusena seda, et Facebookil oli plaan WhatsAppi reklaame müüma hakata ning nende hinnangul võinuks see tekitada konflikti otspunktkrüpteerimisega, mida WhatsApp kasutab. Mehed on pärast lahkumist olnud ettevõtte suhtes kriitilised nii Cambridge Analytica skandaali kui ka isikuandmete kasutamise ja kogumise pärast.

WhatsAppi lähituleviku kohta teame veel nii palju, et Mark Zuckerberg on lubanud omavahel kokku liita Instagrami, Messengeri ja WhatsAppi sõnumirakendused nii, et kõigi nende kasutajad saavad probleemideta omavahel suhelda. Facebooki juht lubas, et selline muudatus saab teoks juba selle aasta esimeses pooles.