Mojo [rahuldust pakkuvast tegevusest tekkiv tunne- toim] rakenduse õiguste omajaks on Gemmon OÜ ja teenuse pakkujaks OÜ RCO, millel on olemas ka taksoveoluba.

„Just praegu avasime Eestis taksojuhtide ja kullerite registreerimise Mojo äppi,“ kirjutas Gemmoni kaasomanik Joosep Arrak ööl vastu tänast sotsiaalmeedias.

Ta tutvustas Mojot, kui Eesti ettevõtte teenust, mis kasutab ülemaailmset rakenduselahendust, mille abil saab taksosid tellida üle 200 linna maailmas.

Vahendustasu kõikidele juhtidele on eriolukorra lõpuni 10% ja pärast seda 15%.

"Vaadates tänast takso- ja kulleriturgu avastasime, et seal lokkab totaalne segadus. Eriti praegusel kriisiajal leiame, et meie rahval tuleb kokku hoida: mitte nõuda nii suuri vahendustasusid juhtidelt, kes teenust osutava, aitama kojuveoga neid, kes ise liikuma ei saa," rääkis Fortele Joosep Arrak.

Ta märkis, et taksoteenus on avatud klientidele tänasest, kulleriteenust tutvustatakse lähipäevadel.

"Taksoäpis on eraldi kategooria vaheseinaga autodele, et hoida inimeste tervist. Lisaks oleme välja tulemas veel mõne lahendusega, et teha inimeste kodusolemine mugavaks," lisas Arrak.

Ettevõtte rõhutab, et nõuab kõiki seadusest tulenevaid dokumente nii juhile kui ka sõidukile ja eesti keele oskus suhtlustasandil. Sõiduki vanus tohib maksimaalselt 13 aastat, sõidukikaart peab olemas olema ja autodel peab olema minimaalselt 4 ust.

Kuulutusest ilmneb, et Mojo tahab hakata pakkuma ka kulleriteenuseid, kuna välka on toodud ka erinõuded neile.

„Kulleril on nõutav visuaalselt korras auto või kaubik, millel on kehtiv ülevaatus, kindlustus. Kulleril peavad olema vastava kategooria juhiload ja eesti keele oskus suhtlustasandil,“ teatab ettevõte.

Tarbijate poolelt vaadates saab autosid ka ette tellida ning seda lisaks äpile ka veebis.