Hetkel hinnanguliselt 800 miljoni aktiivse kasutajaga TikTok ei pruugi enam kauaks populaarseks jääda või isegi populaarsemaks saada, sest mõjukad jõud alates India valitsusest kuni USA presidendi endani on väga huvitatud selle levimise takistamisest.

Neile tundub nimelt, et äpp võib kasutajate kohta tundlikke andmeid koguda ja seda diktatuurihimulisele Hiina valitsusele edastada, sest TikTok on Hiina firma.

Kuniks aga TikToki edasi kasutatakse, teenivad mõned sisuloojad selles keskkonnas palju raha. Loe viie õnneliku kohta, kes on suutnud sel teel endale kadestamisväärse sissetuleku luua.

See pärineb muidugi firmadelt, kes sisuloojas midagi nägid, ja talle mingis vormis lepingut on pakkunud. Peamiselt selleks, et ta nende tooteid promoks või nende sotsiaalmeediakontodele midagi vahvat toodaks.

Kusjuures, kuna TikTok on suhteliselt uus, siis on kõik siin mainitud summad teenitud tänavuse esimese poolaasta jooksul ehk jaanuarist juunini.

NB! Ei maksa imestada, kui tiktokkarite klipid sisu osas suvalised ja isegi sisutühjad tunduvad. Täpselt selline TikTokis leviv kraam ongi.

Josh Richards (@joshrichards)

18-aastane, 20,9 miljonit jälgijat, senine teenistus: ca 1,27 miljonit eurot

Erakordselt tegus teismeline, kes on lisaks TikTokis suure hulga raha teenimisele tegev veel mitmel alal.

Ta avas näiteks talendiotsingufirma TalentX ja joogifirma Ani Energy, teenib raha veel YouTube'is ning sai Warnerilt muusikaloomislepingu.

Loren Gray (@lorengray)

18-aastane, 46,2 miljonit järgijat, senine teenistus: ca 2,21 miljonit eurot

Grayl on halbu kogemust viletsate talendiotsijatega, kellele lootma jääda, aga TikTokis selgus, et tal pole neid vajagi. Talle kuulub üks suurimaid fännibaase ses keskkonnas (mingil perioodil isegi suurim). Lepinguid on näitsikuga sõlminud näiteks Skechers, Hyundai, Burger King ja Revlon.

Dixie D’Amelio (@dixiedamelio)

18-aastane, 33,4 miljonit järgijat, senine teenistus: ca 2,46 miljonit eurot

Dixie on tuntud kahe asja poolest. Esiteks keskendub ta lauljakarjäärile – juunis ilmus debüütsingel "Be Happy", mis on kogunud YouTube'is ligi 65 miljonit vaatamist. Lisaks on tal noorem õde, kes on isegi veel edukam TikToki-täht.

Charli D’Amelio (@charlidamelio)

16-aastane, 78 miljonit järgijat, senine teenistus: ca 3,4 miljonit eurot

Nagu TikTokis tavaline, sai ta tuntuks oma tantsuvideotega. Sellele järgnesid avalikud esinemised näiteks Jonasi-vendade kontserdil soojendajana ja Sabra hummuse Super Bowli reklaamis.

Addison Rae Easterling (@ddisonre)

16-aastane, 54,8 miljonit järgijat, senine teenistus: ca 4,25 miljonit eurot

Nooremas eas võistlustantsija, nüüd (veidi) vanemana enim teeniv tiktokkar. Sai jala ukse vahele Fashion Nova sponsorraha toel ja kolis Los Angelesi, et täiskohaga "kuulus" olla. Seni on see igati edukalt õnnestunud.

(allikas: Forbes)