Et sarnaseid juhtumeid natukegi leevendada, pakub Telia oma eraklientidele üldrikke ajal tasuta piiramatut mobiilset internetti.

Rikete põhjused võivad olla erinevad, alates suvise äikese poolt tekitatud kahjust kuni selleni, et kaevetöid teostav ekskavaatorijuht on vales kohas kopa mulda löönud.

„Loomulikult anname endast alati parima, et igasugune teenuste rike saaks võimalikult kiiresti kõrvaldatud. Olenevalt rikketüübist ei pruugi aga see alati õnnestuda.

Seepärast otsustasime pakkuda oma eraklientidele lahendust, mis tagab koduse ja mobiilse interneti kliendile ka rikke ajal kvaliteetse internetiühenduse maailmaga, kuni rike kõrvaldatud saab,“ ütles Telia Eesti kliendikeskkondade arendusjuhi Maksim Tšelpanov.

Süsteem töötab nii, et peale rikke tuvastamist saavad sellest mõjutatud kliendid Telia poolt SMS-i, kus on kirjas nii rikketeavitus kui ka selle orienteeruv kõrvaldamise aeg. Samuti informeeritakse klienti, kuidas ta sel perioodil mobiilset internetti kasutada saab.

„Teenuse aktiveerimine käib lihtsalt: sõnumist leiab klient lingi Telia teenuste toe keskkonna veebilehele. Kliendi tuvastamine toimub automaatselt IP-aadressi põhjal. Ainus tingimus on, et tasuta andmeside aktiveerimiseks peab klient olema nii Telia koduse kui mobiilse interneti klient,“ selgitas Tšelpanov.

Seni on nimetatud võimalust saanud kasutada suurusjärgus 80 klienti.

Tulevikus soovib ettevõte sama teenust pakkuma hakata ka äriklientidele. Samuti on kaalumisel laiendada pakkumist üksikrikkest mõjutatud kliendile.