Hakkiv ning hüppav pilt vaevas ka Kahvli toimetust. Lisaks sotsiaalmeedias mainitule märkasime omal käel, kuidas kordusTV puhul oli ekraanil korduvalt näha kollaseid sähvatusi, digiboks jooksis pidevalt kokku ning boksi käivitamine võttis tavapärasest rohkem aega. Kuna probleem esines rohkem kui ühel kliendil, siis välistasime vead teleri, digiboksi või HDMI kaabliga ning ka inimfaktori.

Kahvlile antud kommentaaris kinnitas Elioni pressiesindaja Marek Unt, et uue nutiTV teenusega on tõesti viimastel päevadel olnud mõningaid tehnilisi viperusi. „Uue nutiTV üheks komponendiks on pleier, millest sõltuvad mitmed teenused – näiteks salvestuste ja kordusTV saadete mahamängimine, videolaenutus, Filmiriiul, Lastenurga multikad ja sarjad. Tunnistame, et aeg-ajalt käitub pleier salvestusi või videolaenutuse filme maha mängides ebakorrektselt,” täpsustas Unt.
Loe edasi Kahvlist