Ettevõte teatab, et esimese 25 Wolt äpiga liitunud restorani hulgast leiab mitmekesisust – Chedi’st Burger Box’ni, OZO Sushist Wok to Walk’ni. Kullerite poolt teenindatav piirkond hõlmab Kesklinna, Kalamaja, Põhja-Tallinnat, Kristiinet, Tondit, Kadriorgu, Majakat ning Ülemistet.
Toitu toimetavad kohale ligi 20 kullerit, kelle transpordivahendiks on kas ratas, mopeed või auto. Klient saab isegi toidu teekonda kaardilt jälgida.

Wolt lubab, et ühele kojuveole kuluv aeg on koos tellimuse täitmisele kuluva ajaga keskmiselt 30 minutit. Eineid transporditakse eelsoojendatud transpordikottides ja kohaletoimetamise tasu on enamasti 3,5 eurot ühe tellimuse kohta.

Muuhulgas ka tehnoloogiaettevõtte Apple poolt autasustatud äpp annab kasutajale minutilise detailsusega infot selle kohta, kui kaugel on tellimuse täitmine ning annab kojuveo korral võimaluse selle teekonda ka kaardilt jälgida.
Kõige esimesed piirkonnad, mida kullerid teenindavad, on Kesklinn, Kalamaja, Põhja-Tallinn, Kristiine, Tondi, Kadriorg, Majaka ja Ülemiste, neile lisaks mõned osad Musta- ja Lasnamäest ja Piritast.

Soomes on aasta jooksul äpiga liitunud üle 130 000 kasutaja ning 500 restorani. Stockholmis, kus Wolt 3 kuud tagasi alustas, on kasutajaid juba 25 000.

Wolt’i investorite sekka kuulub teiste seas Skype’i asutaja Niklas Zennström, ka on pardal Nokia eesistuja Risto Siilasmaa, samuti Ilkka Paananen, kes juhib mängurite maailma Supercell. Wolti tegevjuht Miki Kuusi valiti hiljuti ajakirja Forbes poolt 30-under-30 consumer tech nimekirja, samal ajal kui Elias Pietilä, üks kuuest Wolt’i kaasasutajast, oli Põhjamaades esimene, keda premeeriti maineka Apple Design auhinnaga.