Soome transpordiameti Trafi üksuse juht Simo Karppinen ütles Ilta-Sanomatele, et testimist alustatakse umbes tuhande kasutaja peal. Kui katsed on edukad, võetakse digiload Androidi ja iOSi platvormidel laiemasse kasutusse näiteks järgmisel suvel.

Vähemalt esialgu ei tähenda digiluba seda, et tavaline plastikkaart kaob, kuna ELi direktiivide kohaselt on juhiluba füüsiline objekt. Karppise sõnul kulub seetõttu füüsilise kaardi kadumiseks vähemalt mõni aasta.

Mobiillubadele või juhilubaderakendusele saab tavalistest lubadest enam funktsioone külge pookida. Üks lihtne näide (nagu paljastab paari kuu tagusest Trafi videost) kui juht ületab kiirust, saab liikluspolitsei lubaderakendusse saata teate, et kui veel kord nii juhtub, peatatakse sõiduõigus. Tõsi, teisalt jällegi jäätunud akent mobiiljuhiloaga puhtaks ei kraabi.

Ilta-Sanomat märgib, et mobiilirakendus võib tähendada kasutaja teoreetilist jälgimist näiteks GPSi teel. Karppinen ütles samas, et midagi sellist – liiklejate järgi luuramist või nende kuidagi lisamaksustamist - plaanis ei ole.