Sarnase asjaga on katsetatud ka videovallas – võrreldav tööriist oli eBayl 2011. a lõpus juba telesarjade jaoks. Sellega kaasnes võimalus ekraanil nähtavat kraami kindlaks teha, et saaks endale ka osta.

Paraku polnud kasutajad tööriista täpsusega rahul ja see on nüüdseks juba kasutuselt kadunud.

Aga värskelt on ilmunud uus mobiiliäpp TheTake, mis on mõeldud esialgu Apple'i nutiseadmetele.

Selle arendajad samanimelisest USA firmast on võtnud sarnase suuna – äpp püüab heli põhjal linateose nime kindlaks määrata ja tuvastab ostuhimuliste rahuldamiseks ühtlasi ekraanil nähtud tooteid. Kusjuures pakub mitme hinnaga alternatiive, kui algne kraam liiga kallis tundub.

Huvitav lisavõimalus on filmide võttepaikade kindlaksmääramine (nähtud hotellid, restoranid jms). Nii et kui tahad samas kohas einestada, kus viimase lemmikfilmi peategelased, on seda kergem kindlaks teha.

Arendajad loodavad töö aluseks olevat andmebaasi laiendada tulevikus üldse igasugusele professionaalselt toodetud videosisule (muusikavideod, TV jm), aga hetkel siis filmid.

Kahjuks on rõhk ainult "hittfilmidel" ehk tootjate poolt enim "upitatud" kommertstoodangul. TheTake'i tegevjuht Tyler Cooper leiab, et sellest aga piisab, sest igast aastast lisanduks andmebaasi 90-140 filmi.

Värskelt ilmunud äpp on kurssi viidud umbes saja tänavuse "hitiga", iga nädal suudetakse lisada kümmekond. Edasine täiendamine käib aasta-aastalt minevikku liikudes ja muidugi jooksvalt uuslinastusi lisades.