Kasutajate õnneks hakkavad hetkel testfaasis olevad reklaamid ilmuma ainult Discovery vaates. See tähendab, et vaadates sõprade poolt saadetud snap-e või sõprade lugusid, reklaame ei kuvata.

Snapchatil on hiljuti läinud majanduslikult pigem halvasti ja paljud varasemad kasutajad on üle kolinud Instagrami, mis pakub nüüdseks sarnaseid funktsionaalsusi (kasutajate lood ja privaatsõnumina piltide saatmine).

Snap Inc (Snapchati asutajafirma) üritabki seega reklaamidega oma viimaseid kehvapoolseid rahavooge siluda. Tõenäoliselt on eesmärgiks ka kombata, kuidas kasutajad reklaamidesse suhtuvad ja kui palju neid kannatada suudavad.

Snapchat ise teatas, et kasutajatele hakatakse näitama ainult eriti "kõrge kvaliteediga" reklaame. Esimesed reklaamid, mida kasutajatele näidati, olid Samsung Galaxy S9 ja Deadpool 2 omad.

Lisaks halbadele majandustulemustele on hiljuti ämbrisse astutud ka kasutajate soovide järgimisega - näiteks koliti sõprade lood ühisvaatesse koos kõikide individuaalsete snap-idega. Sotsiaalmeediastaar Kylie Jenner teatas selle peale Twitteris, et tema enam Snapchati ei kasuta, mille tulemusel kukkus ettevõtte aktsia hind koheselt 6%

Ettevõte õppis kriitikast umbes kolm kuud ning hiljutise uuendusega taastas Snapchat suuresti uuenduse-eelse oleku. Sõprade lood ja üksikud snap-id ilmuvad uuesti eraldi vaadetes. Aeg näitab, kas reklaamid ja uuendused suudavad Snapchati hukatusekursilt kõrvale tüürida.