Firma on kogu tootepaketile välja töötamas uut disainilahendust. "Logona ei pakkunud leekiva sabaga kiire rebane meie kõigi toodete visualiseerimiseks piisavalt disainilahendusi," kirjutas firma blogipostituses. "Selle logo üle värvimine või rebase eraldi kujutamine ei oleks olnud hea lahendus. Me pidime uuesti algusest alustama."

Nii ongi ettevõte praeguseks välja töötanud kaks logosüsteemi ning ootab inimeste arvamusi. Kuigi hääletust ega disainivõistlust ei toimu, ootab firma siiski inimeste argumenteeritud arvamusi. Seda on võimalik avaldada blogipostitust kommenteerides, mida saad teha SIIN. Praeguseks on inimesed nagu ikka jagunenud kahte lehte, kuid tundub, et suurem osa on esimese disainivariandi poolt.

Samas on ettevõte välja toonud ka mõned kriteeriumid, mida hindamisel järgida võiks:
- Kas kaks logosüsteemi meenutavad tunnetuslikult Firefoxi?
- Kas logosüsteemid on visuaalselt ühtsed?
- Kas selliste lahenduste disainiloogikat on võimalik laiendada ka uutele toodetele?
- Kas disain väljendab Firefoxi kiirust, turvalisust, kavalust, usaldusväärsust ja innovatsiooni?
- Kas logosüsteemid väljendavad, et tegemist on ettevõttega, kes valib inimesed üle kasumi?

Logosüsteem number üks
Logosüsteem number kaks
Mozilla esimene, fööniksikujuline logo

Varasemalt on Mozillal olnud ka fööniksikujuline logo (üleval), fööniks oli ka algselt Firefoxi asemel brändi nimi. Tuli aga välja, et see kaubamärk oli teise ettevõtte poolt registreeritud ning seetõttu pidi Mozilla välja mõtlema midagi muud. Pärast fööniksit üritas Mozilla oma toote nimeks panna firebird ehk tulelind, kuid ka see oli juba võetud.

Praeguse "tulerebase" kontseptini jõuti alles 2003. aastal ning seejärel võeti kasutusele ka uudise päises olev logo. Logo on küll aja jooksul saanud mõningased värviuuendused ning seda on pisut eredamaks muudetud, kuid laias laastus on see püsinud selline sellest ajast saadik.

Mozilla hinnangul võib uut logo aga näha juba paari kuu pärast.