Forbes mõõtis juutuubitähtede kommertsedu aasta lõikes, aga mitte alates 1. jaanuarist, vaid 1. juunist. Nii et esimene pingerida tutvustab nende tulemusi seisuga 1. juuni 2015.

Andmed sissetulekute kohta põhinevad eri allikatel, muuhulgas Nielsen ja Internet Movie Database.

Arvestatud on nii veebireklaamidelt kogunenud summasid kui ka teisi võimalikke sissetulekuid, mis seostuvad tegevusega YouTube'i-kanalil: sponsorlused, raamatu avaldamise lepingud jm.

Esikohal on väheüllatuslikult noor rootslane PewDiePie, kes räägib oma videotes peamiselt videomängudest.

Aga ta avaldas hiljuti ka oma esimese raamatu "This Book Loves You". Mis ei ole kahjuks tema autobiograafia või muu isikliku põneva sisuga, vaid pigem kunstiprojekt, mis koosneb inspireerivatest ütlustest.

Forbesi koostatud TOP3 on selline:

1) PewDiePie - peamiselt videomängudest rääkiv rootslasest kutt - teenis 1. juunil lõpenud aastaga 12 miljonit dollarit bruto - kanalil ligi 40 miljonit püsijälgijat

2-3) Smosh - kaks kutti USAst, kellel on käigus viis eri juutuubikanalit - kuulsaimad on Pokemoni-teemalised komöödiasketšid - 8,5 mln dollarit

2-3) Fine Brothers - kaks kutti USAst filmivad inimesi vaatamas üle-võlli-videosid PewDiePiest räppar Nicki Minaj'ini - samuti 8,5 mln dollarit

4) Lindsey Stirling - tantsib ja mängib viiulit korraga - 6 mln dollarit

Kogunumbrid on brutos, nii et kõikvõimalikud maksud ja muud kulud on veel maha arvamata.