Twitteril on hetkel ümmarguselt 280 miljonit aktiivset kasutajat, aga ka nemad ei saa loorberitele puhkama jääda, eriti kuna sissetulek pole kiita. Eriti teiste hiigel-sotsvõrgustikega võrreldes.

On ammu teada, et Twitteri tiim kavandab põhiosa kõrvale - võimalus kuni 140 tähemärgi pikkusi tekstisõnumeid avaldada-lugeda - olulisi lisasid nagu videoportaal ja äpid.

Nüüd selgub, et videoportaal ei sünni Vine'i stiilis, kuhu saab lisada kuni 6-sekundilisi klippe, vaid "täisverelise rivaalina" YouTube'ile.

Järele mõeldes ongi see muidugi ilmselt palju tulutoovam kui mingisugune miniklipikestega jändamine.

Twitter seab siiski piiranguid:

* video võib kesta kuni 10 minutit,

* faili suurus või bitikiirus pole tähtsad,

* vormingutest sobivad mp4 ja mov,

* kuvasuhe olgu 16:9,

* lihtsalt YouTube'i lingi postitamine pole kosher, klipp tuleb just Twitteri keskkonnas üles laadida.

Millest selline kentsakas piirang: kuni kümme minutit? "Korduma kippuvaid küsimusi" takseerides tundub, et videoportaali kasutajate sihtgrupina on mõeldud firmasid. Mis on Twitteri seisukohast taas mõistlik: nende kaudu liigub potentsiaalselt rohkem raha.